مکان های تفریحی تور لحظه آخری قبرس مکان های تفریحی تور لحظه آخری قبرس
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نویسنده : امیر عباس

مکان های تفریحی تور لحظه آخری قبرس:
دره سرو قبرس:
یکی از مکان های خاص برای داشتن لحظاتی با آرامش با رفتن به این دره در منطقه ی تیریلیان واقع است. در این دره به دلیل وجود درختان سرو لبنانی به دره سرو معروف شده. برای رفتن به این دره از یک جاده ی مارپیچ کوه های پافوس میتوان رسید که میتوانید سرو های کوهی را ببینید.
این دره یکی از محل های زندگی گوسفند وحشی و قوچ کوهی در تور قبرس است این حیوانات جزو نماد های ملی این کشور به شمار می آیند که برای دیدن این حیوانات بادی به محیط استاورس رفت.
کشور قبرس دارای مکان های دیدنی زیادی برای گردشگران و مهمانان است به طوری که با مدت زمان ۳۰ روز هم نمیتوان همه جای دیدنی شهرهای آن را دید از جمله مکان های توریستی و گردشگری این کشور میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

پارک آبی :
به پارک آبی که در این کشور واقع شده آفرودیت گفته شده که یکی از پربازدید کننده ترین مکان های گردشگری تور قبرس با دارا بودن مجسمه ها و تندیس های یونانی شهرت بیشتری برای دیدن ایجاد کرده.
استخرها و سرسره های متنوع که در این پارک آبی وجود دارد آن را به یکی از مکان های تفریحی تبدیل کرده. یکروز بودن در این مکان تفریحی زیبا با انواع رستوران های مدرن با غذاهای جذاب خاطره ای را برای گردشگران بوجود آورده.
خیابان نخل:
یکی از دیدنی های دنج و آرام برای توریست ها و گردشگران تور قبرس رفتن و دیدن این خیابان است که با رفتن به یکی از این کافه های آن و خوردن نوشیدنی مورد علاقه خود از جمله قهوه لیمو که طعمی متفاوت دارد در هر فصل سال از آن لذت ببرید.
اگر قصد رفتن به مراکز خرید را دارید میتوانید یکی از این کافه های خیابان نخل را انتخاب کنید . رستوران های مخصوصی برای خوردن انواع کباب های همیشه آماده در این خیابان وجود دارد.
غار دریایی:
بسیاری از مسافران و گردشگران قیمت تور قبرس علاقه ی زیادی برای دیدن این غار دارند و یکی از پرجذبه ترین مکان های دیدنی قبرس محسوب میشود. برای رفتن به درون این غار دریایی از قایق هایی استفاده میشود که با دیدن این غار بسیار شگفت زده میشوید.

ساحل نیسی
این ساحل زیبا را به قدم زدن به سمت دریا روی شن های زرین به سمت یک جزیره کوچک و زیبا طی کرده تا بتوانید آنرا ببنید . چشم نواز این ساحل بسیار دیدنی و بکر است که با استفاده از قایق نیز میتوانید به دیدن این طبیعت و جزیره و اطراف آن بپردازید.

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی این کشور کلیسای سنت لازاروس و مسجد حلا سلطان در مرکز شهر آپاناپا واقع شده که در میان تنوع زیادی از آثار دیدنی قبرس قابل دیدن است.برای دیدن آخرین شرایط تور لحظه آخری سایر کشورها به بخشی که در سیایت قرار داده ایم مراجعه نمایید.
سواحل و جنگل ها :
سه شهر بندری دکه در جنوب تور لحظه آخری قبرس واقع شده اند با امکانات ویژه برای توریست های گردشگری دنیا با رستوران ها و تریا هاو هتل ها و مراکز دیدنی و گردشی برای همه ی سنین به جذب گردشگر و توسعه ان توسعه داده اند.
در فصل زمستان بیشتر به این کشور سفر شده چون یک گردشگر میتواند در کوه های ترودوس اسکی کند و بعد از آن به شنا برود.

دریاچه نمک لارناکا :
یکی از جالبترین مکان های دیدنی در قبرس که میتوان آنرا به راحتی دید. در راه رسیدن به فرودگاه دریاچه نمک وجود دارد که در گذشته از آن نمک استراج میشود . گردشگرانی که به تور قبرس می آیند میتوانند در اوایل بهار و زمستان به این دریاچه نمک بیایند . در گذشته از این دریاچه نمک استخراج میشد.
در این فصل سال میتوان منظره ای زیبا از کوچ پرندگان که از آسمان این دریاچه رد میشوند را دید. یکی دیگر از منظره های زیبایی که با رفتن به این دریاچه میتوان دید مسجد هلا سلطان است که با درختان زیبای خرما منظره ای به یاد ماندنی را نشان میدهد.

لنگرگاه پاقوس:
در این لنگرگاه میتوان در کنار اسکله پیاده روی کرد و نمایی زیبا از قایق های روی آب با نورهای متنوع دید .در طول سال گردشگران بی شماری را جذب کرده و با تناشاشی آب و ماهی ها ساعتی را به یادماندنی سپری کرد. در این لنگرگاه میتوان به قایق سواری پرداخت و در کنار خط ساحلی به رستوران ها و تریا های متنوعی از نوشیدنی و غذاها را سرو کرد. یک پل کوچک در مسیر این لنگرگاه وجود دارد که میتوان به دیدن آن نیز بعد از قلعه و لنگرگاه پافوس پرداخت




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید