تور قبرس را با ما تجربه نمایید تور قبرس را با ما تجربه نمایید
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نویسنده : امیر عباس

تور قبرس را با ما تجربه نمایید. این هتل در منطقه گیرنه واقع شده فاصله ی ساحل تا این هتل برای گردشگران ۱۵ دقیقه است و دارای ترانسفر رایگان است. این هتل ۱۲۰ اتاق داشته که بصورت ویلایی است که ۹۲ اتاق ویلایی یک خوابه و ۴ویلای ۳ خوابه و ۲ سوییت مجلل وبصورت دوبلکس با کلیه ی وسایل تکمیلی رفاهی برای آشپزخانه، تلفن و اینترنت و ماهواره و تلویزیون با وسایل گرمایی و سرمایی مناسب و کامل ،با اتاق خواب هایی مجهز به تخت های یک نفره و دو نفره و کمدهای مخصوص لباس فاصله ی این هتل تا فرودگاه ۴۵ کیلومتر است.
این هتل مجلل شامل ۳ استخر روباز است به همراه سونا و جکوزی همچنین زمین تنیس، والیبال و بسکتبال همچنین برای بازی داشته و یک رستوران به نام آلاکارته با تنوع غذایی بالا داشته .
این هتل دارای پارک آبی با سالن بدنسازی و ماساژ حمام ترکی مجهز به همراه سونا و جکوزی برای کلیه گردشگران تور قبرس فراهم شده.

هتل مالپاس:
این هتل دارای منظره ای چشم نواز به دریای مدیترانه و کوه beshparmak در منطقه ی catalkoyقبرس واقع شده این هتل پنج ستاره دارای خدمات کامل رفاهی مجهزی است . فاصله ی زمانی این هتل تا فرودگاه بین المللی ۶۰ دقیقه بوده همچنین به بیشتر جاذبه های گردشگری تور لحظه آخری قبرس نزدیک بوده و سرویس های لازم را برای اقامت در اختیار مهمانان قرار داده.
هتل مالپاس با ۵ مایل فاصله از شهر ساحلی گیرنه واقع شده که دارای ۱۷۵ اتاق با مشرف بودن به منزله ی دریا و کوه با امکانات کامل اتاق ها، حمام اختصاصی، سیستم تهویه مناسب، ماهواره خط تلفن اینترنت مجزا است.
هتل مالپاس دارای ساحل شنی اختصاصی با ترانسفر رایگان تا هتل با فاصله ی ۵ دقیقه ای بوده که برای تفریح جای مناسبی برای مهمانان بوده.
از سرگرمی هایی که در این هتل برای گردشگران قیمت تور قبرس فراهم شده میتوان به زمین بازی کودکان، اتاق بازی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، تنیس، دارت، زمین گلف با فاصله ۳ کیلومتری به همراه استخرهای روباز و سرپوشیده برای تمام فصول سال نام برد. در محوطه ی اتاق های این هتل تراس و باغچه و همینطور حمام های اختصاصی ترکی با سونا و اتاق بخار و ماساژ مجهز نامبرد.برای علاقه مندان به دریافت اطلاعات دیگر تور لحظه آخری ما بخشی مجزا را رد سایت برای این مورد قرار داده ایم.
کافه ی cottonدر این هتل واقع شده که با موسیقی با انواع نوشیدنی های بین المللی و محلی آماده پذیرایی از گردشگران تور قبرس است. همچنین کلاب معروفی در این هتل است که میتوانید شبی به یادماندنی را در آن سپری کنید.

این هتل در میان طبیعت دریای مدیترانه و طبیعت بکر و چشم نواز قبرس واقع شده که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد. با ۱۳۰۰ متر ساحل شنی یکی از بزرگترین و مدرن ترین هتل های ۵ ستاره قبرس است . فاصله ی این هتل تا فرودگاه ۶۵ کیلومتر بوده .
هتل کشتی نوح تمام امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم کرده تا معنی متفاوتی از مسافرت و تعطیلات را به گردشگران عرضه کند.
هتل Noah Ark شامل ۱۴ آسانسور و ۲۸۰ اتاق استانداردو ۵ اتاق برای معلولین و ۴۳سوئیت است .
اتاق های این هتل رویایی رو به دریا هستند که با اقامت در این اتاق ها به دریا و اسنک باری مشرف هستند. کلیه ی امکانات سرویس حمام در این اتاق ها کامل و مجهز است . کلیه ی کارکنان و خدمه ی این هتل ۵ ستاره بین المللی مسلط به زبان آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی هستند.

هتل جاسمین :
این هتل در میان دریای فیروزه ای با مساحت ۵۵۰۰۰مترمربعی با ۱۹۴ اتاق با منظره ای پر از گیاه زیبایی را برای گردشگران تور قبرس مقیم در این هتل بوجود اورده.
معماری این هتل به سبک مدرن طرحی شده تا راحتی و آرامش را فراهم کرده باشد. این هتل در مرکز شهر گیرنه واقع است که کلیه ی امکانات ارتباطی از قبیل اینترنت، تلفن، وای فا در اتاق ها مجهز است . در محیط این هتل کلوپ بازی و زمین بازی برای کودکان با سالن های ورزشی و بدنسازی و استخرهای شنا به صورت رایگان ارائه شده . رستورانی با منوی غذایی دریایی آماده ی سرویس دهی به مسافران تور گردشی قبرس می باشد.

هتل یاسمین کورت:
انواع خدمات غذایی و نوشیدنی، بستنی ها، به صورت رایگان به مهمانان ارائه شده.
اتاق های این هتل دارای امکانات کامل و خوبی است که میتوان یک تعطیلات بهیاد ماندنی را برای گردشگران تور قبرس فراهم کند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید