تور لحظه آخری مالزی تور لحظه آخری مالزی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نویسنده : امیر عباس

در کشور تور لحظه آخری مالزی به دلیل گردشگری و جذب توریست زیاد در کل سال، شامل هتل هایی با امکانات

هتل گرند سیزنز:
این هتل در کوالامپور است که یکی از بلندترین هتل های تور مالزی به شمار می آید . شامل امکانات زیادی از قبیل شاتل های رایگان و استخر در فضای باز است همچنین در این هتل ۵ رستوران واقع شده . فرودگاه بین المللی کوالامپور با این هتل ۵۰ دقیقه فاصله دارد و میدان تایمز و غار BATUحدود ۱۵ دقیقه فاصله داشته.

هتل کنکورد:
این هتل جز هتل های ۴ ستاره بوده، مدت زمانی که احتیاج است تا به برج های دوقلو به صورت پیاده روی ۱۰ دقیقه است و تا فرودگاه بین المللی کوالامپور یکساعت فاصله داشته . از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل ۴رستوران با استخر در فضای باز و کافی شاپ، سالن ژیمناستیک و کلیه امکانات تکمیلی که یکی از بهترین هتل های پیشنهادی می باشد.

هتل فلامینگو :
یکی از هتل های با چشم اندازی زیبا در مجاورت دریاچه ی طبیعی آمپانگ با جایگاه ساحلی زیبا و آرارم و شامل ۳ رستوران شیک و مدرن، اینترنت و وای فای رایگان ، پارکینگ رایگانف استخر در فضاب باز، شاتل هایی رایگان و همچنین یک مرکز خرید بزرگ را داشته .در ضمن دوستانی که به دنبال اطلاعات تور لحظه آخری هستند می توانند به بخش مربوطه مراجعه نمایند.

هتل نوماد سوکاسا:
نزدیکی چندقدمی این هتل تا مرکز شهر برای رفتن به مرکز خرید و همچنین مکان های تفریحی و ۲ کیلومتر فاصله تا برج های دوقلو بوده. در این هتل سالن ورزشی و استخری با فضای باز فراهم شده و از آپارتمان هایی با آشپزخانه و اتاق های ناهارخوری و خواب جدا طراحی شده.

هتل سانی :
یکی از هتل هایی که در مرکز شهر کوالامپور واقع شده .یکی از مزیت های اصلی این هتل فاصله ی نزدیک ۵ دقیقه تا مرکز تجاری PWTC است. این هتل دارای اینترنت رایگان است که در تمامی نقاط هتل برای گردشگران در دسترس است. هتل سانی تا مرکز خرید ۳ کیلومتر فاصله داشته و ۲ کیلومتر فاصله تا برج های دوقلو است.

هتل نووتل :
در مرکز تجاری قیمت تور مالزی واقع شده و با فاصله ای کم از برج های دوقلو ، و کلیه ی خیابان های اصلی و مراکز خرید مشهور و درجه یک قرار داشته . در اطراف این هتل مجلل کافه ها و رستوران و فروشگاه های خرید برای خرید کردن و تفریح و غذا خوردن موجود است.
هتل گرند سیزین و شرایط آن برای تور لحظه آخری مالزی :
این هتل دارای ۵ رستوران و کافه تریا بوده و یک استخر روباز برای مهمانان فراهم شده . کلیه ی امکانات رفاهی از قبیل وسایل قهوه سازف حمام اختصاصی و مجهز در اتاق ها فراهم شده. از دیگر امکانات این هتل میتوان به سالن بدنسازی و سونا جکوزی اشاره کرد . همچنین شامل اتاق هایی برای خدمات رسانی به مسافران است.
رستوران های این هتل شامل خوراک ها و غذاهای بین المللی و محلی و هندی، ترکی شامل میشوند فاصله ی این هتل تا فرودگاه ۵۵ دقیقه بوده که سرویس ترانسفر رایگان به پارک ها و تفریگاه های مورد علاقه گردشگران و مسافران قرار داده شده است.

هتل کنکورد :
یکی از خاص ترین هتل های کوالامپور بوده بطوریکه غذا را در کنار استخر با برگزاری موسیقی زنده برای پذیرایی و خوردن غذای مهمانان دعوت کرده و لحظاتی آرام را برای آن ها فراهم کرده . علاوه بر ۴رستوران تریا و کافه در کنار استخر وجود دارد . از امکانات اتاق های این رستوران به وسایل رفاهی و ملزومات تهویه سرویس حمام و سالن بدنسازی و ماساژ و مراکز فروش هدایا در اختیار مسافران و گردشگران قرار داده شده.
یکی از رستوران های واقع در این هتل به نام Melting انواع خوراک های غربی و محلی را طبخ میکند و رستوران Xinغذاهای چینی را سرو میکند .
فاصله ای که این هتل تا فرودگاه دارد یکساعت زمان میبرد و برای رفتن به مرکز خرید جهانی Putra10 دقیقه فقط فاصله داشته.

هتل رویال چولان:
یکی از امکانات رفاهی این هتل ماساژ درمانی آب گرم است همچنین سالن بدنسازی و مرکز اداری برای خدمات ماشین و امکانات رفاهی تکمیلی اتاق ها شامل حمام اختصاصی و وانف دستگاه تهویه ی مطبوع، اینترنت و در فضای این هتل استخر رو باز مجهز شده است. در رستوران های این هتل خوراک هایی از قبیل چینی برای گردشگران و مسافران سرو شده . فاصله ی این هتل تا فرودگاه ۴۵ دقیقه و تا مرکز خرید یک کیلومتر است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید