قیمت تور مالزی قیمت تور مالزی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نویسنده : امیر عباس

قیمت تور مالزی را از ما بخواهید.این رستوران غذاهای متنوع گیاهی هندی را عرضه کرده و به این صورت بوده که بدون دستمزد برای کارکنان هرچقدر دوست دارید غذا بخورید و هرچقدر دوست دارید پرداخت کنید به شعار این رستوران بی نظیر در سنگاپور مالزی تبدیل شده . این رستوران توسط سازمان هنری و فرهنگی معبدی هنرهای زیبایی با داوطلبان انجام میگیرد. هزینه ی رایجی که میتوان برای غذا پرداخت کرد ۵الی ۱۰ رلار بوده . هرروزه منوی غذایی این رستوران تغییر کرده ولی سوپ و غذاهای گیاهی، برنج، چاپاتی در منوی اصلی این رستون قرار داشته.

پیتزا کالیفرنیا مالزی:
یکی از رستوران های مجموعه ی زنجیره ای بوده که انواع پاستا و پیتزا را عرضه کرده و کارکنانی آموزش دیده و آشنا به رفتار کودکان دارد . همچنین میتوان طبخ کردن پیتزا را از طریق کانتر باز تماشا کرد. تنوع پیتزا و پاستای آن ۲۰ نوع است که همراه با سالادهای متنوعی در این رستوران برای گردشگران سرو شده .

رستوران ایرانی در تور مالزی:
رستوران ایرانی معروفی در سنگاپور واقع شده که مورد علاقه ی ایرانیان مقیم و گردشگران بوده . با ارائه دادن انواع دسرهای لذیذ، خورش ها، انواع کباب، پلو آن را به یکی از رستوران های مورد علاقه افراد تبدیل کرده . دکوراسیون و معماری فضای درون این رستوران به سبک ایرانی است و با طاقچه های کمانی و اشیاء دکوری که در این فضا واقع شده حال و هوای ایرانی را ایجاد کرده. در این رستوران غذاهای ایرانی سرو شده و به یکی از پاتوق های ایرانیان مقیم قیمت تور مالزی تبدیل شده به گونه ای که از پیش غذاهای ایرانی مانند آش رشتهف شله زرد، برانی اسفناج و با انواع کباب در دیس های همراه با پلو ، انواع خورشت و همینطور باقلوا و شیرینی های ایرانی بی نظیر آماده پذیرایی بوده.

رستوران پیتزا میلانو:
یکی از رستوران های پیتزایی با طعم به یاد ماندنی و نزدیک به ایرانی بوده که اگر برای پیتزایی به سبک ایرانی مشتاق هستید به این رستوران رفته و همینطور انواع لازانیا لذیذ را دارا بوده .شما عزیزان نیز اگر به دنبال دریافت آخرین شرایط تور لحظه آخری برای دیگر مقصدها هستید می توانید به بخش مربوطه در سایت مراجعه نمایید.

رستوران های تپان یاکی Teppanyaki Restaurants:
یکی از سبک هایی که غذا پخته میشود تپان یاکی گویند به طوری که مواد غذایی را درون سطح داغی با روغن گریل کرده . کلمه تپان در ژاپنی به معنی بشقاب و یاکی را تفت دادن یا سرخ کردن گویند. این سبک پخت غذا در ابتدا برای استیک غربی استفاده میشد و بعدا به دلیل نزدیک کردن ذائقه ی غذاهای زاپنی با غربی از این شیوه استفاده شد که مواد غذایی ژاپنی را به این غذاها اضافه کردند و به این سبک پخته شد.

رستوران Red Wokردووک:
این رستوران انواع متنوعی از غذاهای مالایی، چینی، وسترن ارائه شده که باید حتما آنرا امتحان کرد برای گردشگرانی که به تور لحظه آخری مالزی سفر میکنند میتواند یک خاطره باشد و طعم متفاوتی از غذاها را که بسیار نزدیک به سبک غذاهای ایرانی است چشید . با دارا بودن فضایی بسیار تمیز و شیک برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه در این رستوران لذت بیشتری برده.

رستوران KENNY ROGERSکنی راجرز:
رستوران زنجیره ای که همزامان با اولین شعبه در ایالت فلوریدای در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد . ارائه غذاهای این رستوران ابتدا در محیطی به صورت رستوران بود و با گذر ۲۰ سال دارای شعبه های متعددی در شهرهای دیگری از جهان تاسیس شد . به دلیل معروفیت زیاد این رستوران آن را میتوان در مراکز خرید برای گردشگری پیدا کرد.

رستوران حاجی ساموری:
در میان مالایی های قیمت تور مالزی

 

یکی از غذاهایی که بسیار طرفدار دارد ساته است که به صورت و سبک کباب ایرانی روی منقل با ذغال کباب میشوود که تکه های کوچک گوشت را با سیخ های چوبی کوچکی به همراه سس تند فلفل قرمز به همراه سس شیرینی که از بادام زمینی و تکه هایی از برنجی روی آن ریخته میشود که به صورت فشرده و خاصی پخته شده و با پیاز و خیار سرو شده .اگر تمایل دارید که به یکی از رستوران های محلی بروید این رستوران را از دست ندهید.
رستوران ساموری یکی از معروف ترین رستوران هایی است که ساته در آن پخته میشود و دارای شعبه های متعددی داشته و یکی از اصلی ترین شعبه های آن کنار استادیوم کجنگ است که دارای دو طبقه بزرگ است که غذا بسیار سریع سرو شده و در منوی آن غذاهای دیگر مالایی وجود داشته.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید