تور اروپا در نمایشگاه های بین المللی تور اروپا در نمایشگاه های بین المللی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نویسنده : امیر عباس

تور اروپا در نمایشگاه های بین المللی

نمایشگاه محصولات خانگی در فرانکفورت :
این نمایشگاه در آلمان برگزار میشود و کلیه ی منسوجات خانگی را از قبیل سیستم های آفتایگیر، پارچه های تختخواب، میز و روکش ها شامل شده این نمایشگاه اولین و جدیدترین سفارشات منسوجات خانگی را به نمایش جهانی میگذارد.

در این نمایشگاه جدیدترین و متنوع ترین نوآوری ها را در زمینه ی خانگی عرضه کرده و یکی از صنعت ها محسوب شده که هر ساله بازرگانان و توریست های تور اروپا نیز برای دیدن و حضور در این نمایشگاه می آیند . در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی زیادی برگزار شده که همراه سخنان آموزنده ای همراه است . این نمایشگاه فرصتی را برای نسل جدید ایجاد کرده که در رقابت های بین المللی میتوان با شرکت های بین المللی تبادل داشت.
یکی از مواردی که در این نمایشگاه عرضه میشود منسوجات خانگی است که طراحان داخلی میتوانند با حضور در این مکان از راهکارها و ابداعاتی که میبینند در کار خود به کار ببندند . از طراحی های سرویس خواب، حمام و استخر و رومیزی و … که با استقبال زیادی روبرو شده و هرساله گردشگران تور لحظه آخری اروپا را به آلمان میکشاند در این نمایشگاه با چندین سالن بزرگ با طراحی مدرن به استقبال بازدیدگنندگان میرود..در ضمن شما علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع تور لحظه آخری می توانید به بخش مورد نظر آن رد سایت مراجعه نمایید.

در این نمایشگاه از ۱۳۰ کشور حضور پیدا میکنند و ارتباطات کاری خود را بسط میدهند و میتوانند قراردادهای کاری ببندند تا به بازارهای جهانی دسترسی پیدا کنند . با گرفتن قیمت تور اروپا و یا تور آلمان میتوان به این نمایشگاه آمد و گردشگران از آن بازدید کنند.
در زمینه های مختلف لوازم خانگی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
لوازم داخلی: پارچه ها مبل و چرم، بالش تزئینی، چرم مصنوعی دست ساز
دیوار: دیوارپوش ها، کاغذ دیواری ها، رنگ لعاب، تزئینات دیواری
کف : کف پوش هاف موکت، فرش های سایز کوچک و پادری
پنجره : پارچه های تزئینی برای پرده، لوازم جانبی پردهف کیله پرده ، ریل کشویی

نمایشگاه گل و گیاه در فرانسه:
هر ساله نمایشگاهی برای علاقمندان به حوزه ی گیاه و گل برپا میشود که به تولید کننده بذر، نهال و … محصولات خود را عرضه میکنند .همچنین از ماشین آلات برتر کشاورزی را معرفی میکنند همینطور نحصولات محافظتی گیاهان را، بسته بندی ها و …
در این نمایشگاه در حیطه ی کشاورزی به بحث پرداخته که در زمینه ی مدیریت پسماند و بازیافت و آزمایشگاه و محصولات گیاهی ارائه شده.
در این نمایشگاه گیاهان دارویی و معطر و میوه های متنوع را به نمایش میگذارند و بازدیدکنندگان و گردشگران زیادی را از تور اروپا به خود جذب کرده . آخرین فناوری های روز دنیا را در غرفه ها برای پیشرفت در فرصتهای تجاری وسیعی با تجهیزات و خدمات جدید در تولید گیاهان نمایش میدهد.
در این نمایشگاه تولیدکنندگان میوه جاتف کارخانجات آبمیوه گیری، گیاهان، درختکاری ها، گل کارها و تولید کنندگان گیاهان دارویی حضور پیدا میکنند . و با ارائه دادن کنفرانس های جذاب در چارچوب همایشی برای ارائه دادن اطلاعات در صنعت پرورش گل و گیاه و نوآوری های جهانی میپردازند.
در وسعتی به اندازه ۳۰۰۰۰متر مربع با ۱۵۰۰ برند برتر دنیا برقرار شده و هرساله ۲۱۰۰۰بازدیدکننده بین المللی را با تور اروپا و تور فرانسه به خود اختصاص داده.
از جمله مواردی که در بخش های این نمایشگاه به نمایش گذاشته میشود :
میوه و سبزیجات : کاشت بذر، موارد سمپاشی، بسته بندی محصول، هرس کردن، گلخانه، باغبانی و نگهداری
انگورها: میوه ی انگور را در تنوع زیادی کاشت، هرس، روش نگهداری از آن ، ذخیره سازی کردن، بسته بندی ها، برداشت کردن
بذرها : جوانه ها و نهال ها، کشت و محافظت کردن ، سم پاشی ها، بسته بندی ها
در این نمایشگاه گیاهان دارویی و معطر و ارانیک عرضه شده .

نمایشگاه بین المللی ورزش اسب سواری:
در این نمایشگاه به علاقمندان اسب سوار اهمیت داده شده و ۲۲ سال است که این نمایشگاه هر ساله برای علاقمندان و گردشگران تور اروپا برگزار میشود که فرصتی برای بالا بردن نوآوری های مسائل اسب سواری و لوازم ورزشی در پرورش اسب ها و نگهداری آن ها فرصتی میدهد.
آخرین روش ها و متدهای پرورش اسب، اصطبل ها، تجهیزات رفاهی و نگهداری اسب ها در تعلیم و تربیت ایده ها و نوآوری هایی برای افراد در زمینه های پرش و مسابقات در سمینارها نمایش داده شده . روش های اسب سواری اروپایی ، غربی، اسپانیایی و مهارت های آن برای بازدیدکنندگان نمایش داده میشود.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید