تورهای گردشگری در دبی تورهای گردشگری در دبی
تاریخ : چهار شنبه 26 خرداد 1395
نویسنده : امیر عباس

تورهای گردشگری در دبی دارای خدمات بسیاری می باشد که در زیر به تفصیل آنها می پردازیم:
دبی واقع در امارات می باشد و تور آن یکی از پرطرفدار ترین تورهای سفرهای خارجی میباشد. زبان رسمی در این کشور عربی می باشد اما زبان رسمی این کشور ابوظبی می باشد و از لحاظ منطقه ی زمانی و ساعت در +۴ قرار دارد. واحد پول در تور امارات ،درهم می باشد که (AED)می باشد.
تور دبی نیز از تور ابوظبی که پایتخت امارت است بیشترین گردشگران را به سسوی خود جذب می کند .دبی به دلیل کیفیت بالا
و ویژه ای که دارد این شهر را به مرکز توریستی کشور امارت مبدل کرده است. در دبی از معماری های زیبا و بی نظیری استفاده شده است که این کشور را در دنیا ممتاز و برجسته ساخته است که دارای ساختمانهایی از زیباترین سازه های دست بشر می باشد که در جهان شنناخته شده است. در دبی آسمان خراش و برج های بلندی وجود دارد که جزایر نخل آن شامل کیلومترها ساحل سفید رنگ را شامل می شود که تفریحات زیبایی را ارایه می دهند . با توجه به اینکه دبی در فصل تابستان و فصول و روزهای گرم دیگر از ساعت ۱۰ تا ۱۱ هوایی داغ و بسیار گرمی دارد و خورشید در وسط آسمان در این ساعت می درخشد.به این دلیل تا نصفه های شب این جاذبه های توریستی و گردشگری باز می باشند یعنی تمام مغازه ها و فروشگاه ها (مراکز خرید) باز می باشد.تور دبی در کل ماه های سال گردشگران عزیز را به این کشور می برند و توریسهای عزیز را از سفرهای جذاب مستفیض می کنند.عزیزانی که به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد انواع تور لحظه آخری هستند می توانند با مراجعه به بخش مربوطه اطلاعات لازم را دریافت نمایند.
مناسب ترین زمان برای سفر به دبی : به دلیل اینکه دبی یک شهر صحرایی و گرم می باشد و این شهر در تور اماراتواقع شده است خیلی عجیب نیست که آب و هوای آن آفتابی و داغ باشد که بسیار ناراحت کننده باشد. در ماه های گرم سال ؛می تا سپتامبر دمای هوا به ۳۹ و ۴۰ درجه می رسد و بارش باران در این روزها به صفر میرسد.اما دبی در ماه های دسامبر -ژانویه – فوریه جزء خنک ترین روزهای سال می باشد که در این روزهای سال دارای خنک ترین و معتدل ترین روزها می باشد با اینکه خورشید در وسط آسمان می درخشد هیچگاه دمای هوا از ۲۳ درجه کمتر نخواهد شد.
جاهای دیدنی و جاذبه ها و گردشگاه های دبی:
پارک آبی: (wild wadi): از زیباترین و پر طرفدارترین مرکزهای تفریحی و گردشگری می باشد که به پارک دبی (وایلد وادی) معروف است. این پارک دارای موج های سواری هیجان برانگیز و تفریحات و خوش گذرونی های بدون خطر می باشد به خصوص برای کودکان می باشد که استخرهای دبی واقع در قیمت تور امارات دارای ارتفاع ۱و نیم متر می باشد . ولی یک جاذبه ی دیگر وجود دارد که flowrider می باشد که دارای جاذبه های زیبایی برای گردشگران محترم می باشد. این موج ها دارای شکلی منحنی می باشد که مخصوص موج سواران می باشد که تا آنجایی تحسین بر انگیز وزیباست که عده ی زیادی را حتی برای تماشا به سوی خود جذب می کند و این خود بسیار مهیج و شادی آور می باشد.
سیاحت و گردش های بیابانی و صحرایی :
این نوع گردش در قلب بیابان بسیار مهیج و نشاط آور می باشد که می توان با سافاری این بیابان ها و صحرا را پییمود و اگر هم خواهان و اشتیاق بیشتری را می طلبید بهتر است از جیب۴در ۴ استفاده کنید که اگر گواهینامه دارید می توانید این کار را کنید و حتی برای کشیدن قلیان در دهکده ی (beduin)و لذت بردن از غروب دل انگیز آن مکان می توانید ساعت ها بنشینید و حتی برقصید واین کار مخصوص برنامه ی نیم روز می باشد که جزء برنامه های کمکی و جانبی این گردشها می باشند.
پیست اسکی دبی : در گردشگری در کشور  تور لحظه آخری امارات می توان از پیست اسکی هم مثال زد که با توجه به آب و هوای گرم تور امارات توانسته اند یک پیست جالب ایجاد کنند و به صورت مصنوعی آن را ایجاد کرده اند اما واقعا اسکی در آنجا حرف ندارد گویی اسکی را در رشته کوه های آلپ تمرین می کنید و حتی جذابیت های دیگر را دارا می باشد.این پیست در مرکز بازار خرید می باشد که دارای ۵ قسمت می باشد که یک قسمت آن ۳۹۶ متر می باشد که از جاذبه های بسیار جالب امارات می باشد و اسکی کردن میان بیابان لذت بسیاری دارد که برای مبتدی ها یی که می خواهند تمرین کنند .
بازار و مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه و بازار های سرپوشیده و قدیمی و گردش هایی با کشتی به نوبه ی خود بسیار نکته های جالب گردشگری و جذابی دارد گردشگران زیادی را به امارات جذب می کند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید